رئيس التحرير: عادل صبري 08:03 مساءً | الجمعة 19 أبريل 2024 م | 10 شوال 1445 هـ | الـقـاهـره °

فيديو| «نفس النهاية» لتامر حسني تقترب من 2 مليون مشاهدة .. والجمهور : فوق العظمة

فيديو| «نفس النهاية» لتامر حسني تقترب من 2 مليون مشاهدة .. والجمهور : فوق العظمة

ميديا

تامر حسني "نفس النهاية"

فيديو| «نفس النهاية» لتامر حسني تقترب من 2 مليون مشاهدة .. والجمهور : فوق العظمة

سارة القصاص 20 نوفمبر 2020 17:36

في أقل من 20 ساعة ، حقتت اغنية تامر حسني الجديدة "نفس النهاية" ما يقرب من 2 مليون مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

 

وتأتي الأغنية الجديدة ضمن البوم "خليك فولاذي"، وهي من كلمات : أحمد المالكي،  ألحان : مدين ، وتوزيع وميكس : أحمد عبد السلام .

 

 

ومن كلمات الأغنية :"كل الخير اتنسى ليه مش فاكرلي حاجه واحده كويسه نفس النهايه للقلوب المخلصه العُمر ضاع مني معاك عملت جِميل مكانش أصيل وقلبي أذاه حياتي ملاها".

 

 

"عذاب قضى عليا خَد مني الي عايزه و ساب وجع فيا وماسابش اي باب رجوع ليا مهما عدى من حياتي مش هصفى ليه حياتي ملاها عذاب قضى عليا خَد مني الي عايزه و ساب وجع فيا و ماسابش أي باب رجوع ليا مهما عدى من حياتي مش هصفى ليه دي نهاية الجدعنه".

 

 

 

 

وأشاد الجمهور بالأغنية الجديدة، وجاءت التعليقات كالآتي :

 

 

يرى مغرد أن أغنية تامر حسني الجديدة تمس واقع يعيشه الكثير من الناس :"الحقيقه إن أغنيه نفس النهايه مش مجرد أغنيه هتسمعها ويلفت نظرك فيها كلامتها واحساس تامر بس، إلا ان بجد ف ناس بتدخل حياتنا بتاخد مننه كل حاجه من حب واهتمام بتفاصيل وبتاخد كل الطاقه الي جواك ليهم و بعدين بتأذيك وبتخذلك وعمرهم ما بيفتكرو اي حاجه انت عملتها عشانك.. بيسبوك بدون أي مبرر".

 

وكتب آخر :"اغنية نفس النهاية يا تامر فوق العظمة والله".

 

وأعربت مغردة عن إعجابها بأغاني الألبوم وكتبت :"اغاني تامر حسني الجديده في كفه و اغنية نفس النهايه في كفه تانيه حقيقي ، تامر بيعمل عظمه و الله ".

 

 

 وكان تامر حسني طرح أيضا  أغنية طفي جمال كده"، ومن كلمات : حسام سعيد ألحان : محمود أنور توزيع وميكس وماستر : جلال حمداوي، واقتربت من المليون مشاهدة.

 

ومن كلمات الأغنية :"لو ضحكت ضحكت الدنيا دي دي الي أسهر عادي ليها بالأيام خليها يارب خليها أنا إكتفيت بيها وبعيش لها وريها ياقلبي وريها إزاي بموت فيها ومحتاج لها في جمال كده بقى عندي أنا كل ده من بين الناس بحالها فارق جمالها مفيش كده في جمال كده بقى عندي أنا كل ده من بين الناس بحالها فارق جمالها مافيش كده دي ما أظُنش حد هيعديها ربنا مديها رقة الدنيا وماخدتش غلوه أنا في ايديها كل تفصيله فيها أحلى من التانيه".

 

 

وليست أغنية "نفس النهاية" الأغنية الوحيدة التي لاقت إشادات في ألبوم تامر، فسبق وأعجب الجمهور ونجوم الفن بأغنية "مبطلناش إحساس"، وحققت ما يقرب من 20 مليون مشاهدة.

 

 

 

يذكر أن الألبوم الجديد يضم 12 أغنية تعاون فيهم تامر حسني مع أبرز الشعراء والملحنين، ومن الأغاني المقرر طرحها في الألبوم: "جاور السعيد"، "خليك فولاذي".

 

ويتعاون الشاعر الغنائي الشهير أمير طعيمة مع تامر في الألبوم الجديد من خلال أغنية: "دلوقتي أرتاح"، و"هقولها تاني".

 

 

  • تعليقات فيسبوك
  • اعلان

    اعلان