رئيس التحرير: عادل صبري 11:00 صباحاً | الثلاثاء 19 مارس 2024 م | 09 رمضان 1445 هـ | الـقـاهـره °

بعد انفصاله عن أوكا.. عمل فني جديد يجمع أورتيجا بـ عمر كمال

بعد انفصاله عن أوكا.. عمل فني جديد يجمع أورتيجا بـ عمر كمال

ميديا

عمل فني جديد يجمع أورتيجا بـ عمر كمال

بعد انفصاله عن أوكا.. عمل فني جديد يجمع أورتيجا بـ عمر كمال

محمد الوكيل 07 أغسطس 2020 09:17

أعلن مطرب المهرجانات، عمر كمال، اعتزامه طرح أغنية جديدة تجمعه بمطرب المهرجانات أورتيجا، بعد انفصال الأخير عن شريكه أوكا، عقب تعاون دام لأكثر من 10 سنوات.

 

وروج عمر كمال للأغنية عبر حسابه الرسمي، بموقع الصور والفيديوهات "انستجرام"، إذ نشر البوستر الرسمي للأغنية وعليه كلمة "قريبًا".

 

وعلق كمال: "قريب أوي في مفاجاة هتعجبكو أوي مع أورتيجا على القناة الرسمية لـ"سلطان الشن" انتظروا وخليكوا على استعداد".

وبعد تعاون دام لأكثر من 10 سنوات، أعلن مطرب المهرجانات، أورتيجا، الشهر الماضي، انفصاله عن أوكا، مؤكدًا أن العلاقة الطيبة ما زالت تربطهما ولا خلافات بينهما.

 

ونشر أورتيجا، مقطع فيديو عبر حسابه الرسمي بموقع الصور والفيديوهات "انستجرام"، مؤكدًا أن الانفصال لا علاقة له، بأي خلافات بينهما.

 

وتابع: "بخصوص أوكا وأورتيجا، علشان كل الناس اللي بتقعد تبعت أنتوا ليه مبقتوش مع بعض أنتوا متخانقين، طبعًا مفيش أي حاجة من الكلام ده مش عارف أرد أقولكم إيه كل واحد بيسمع حاجة من برا بيجي يقولها، أنا هوضحلكم الصورة لجمهور أوكا وأورتيجا".

 

وواصل: "أوكا أخويا وعشرة حياتي وصديق كفاح وشفنا كل حاجة حلوة ووحشة مع بعض فمش هنيجي على آخر الزمن بعد ما نكبر، ونتخانق ونمسك في بعض زي ما الناس بتقول، خالص يا جماعة احنا كل القصة إن أوكا بقى لوحدة وأورتيجا بقى لوحدة وأنا بتمناله كل التوفيق في حياته وفي شغله ويبقى أحسن حد في الدنيا وبتمنى لنفسي أنا كمان ربنا يرزقنا احنا الاتنين ويوفقنا".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هام ! لمن يهمه الامر

A post shared by Oka Wi Ortega | اوكا و اورتيجا (@okawiortega_official) on

واختتم: "دايمًا أوكا وأورتيجا اسمهم مرتبط ببعض مش علشان شغل علشان احنا من قبل الشغل في حاجات كتير أوي مع بعض، بتمناله وبتمنالي التوفيق ورنا يرزقنا احنا الاتنين، وياريت يكون الخبر ميزعلش حد، هو الموضوع باين بس أنتوا بتقولوا كلام غلط".

  • تعليقات فيسبوك
  • اعلان

    اعلان